Menu

ZÁKAZNICKÁ PODPORA

ZÁRUKA

VÝMĚNA ZBOŽÍ A VRÁCENÍ PENĚZ

Jsme přesvědčeni, že ze svých zakázek budete nadšení, ale chápeme, že někdy si člověk může nákup rozmyslet. Pokud chcete zboží vrátit a požadujete vrácení peněz nebo výměnu za jiný produkt, postupujte podle následujících pokynů.

Standardní postup při vracení zboží

Máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od přijetí zboží.

Nejjednodušší je zaslat vracené zboží na adresu Monobrand s.r.o., Výměna zboží a vracení peněz, Pod Pekárnami 338/12, CZ – 190 00 Praha 9-Vysočany v souladu s níže uvedenými pokyny.

V každém případě musíte zboží vrátit v neporušeném stavu do 14 dnů

od jeho přijetí. Ujistěte se, prosím, že ke zboží, které vracíte, jsou přibaleny veškeré doplňky a příslušné dokumenty, které jste spolu s ním obdrželi.

Upozorňujeme, že zákazníci z České republiky hradí náklady  na přepravu vraceného či vyměňovaného zboží. Zahraniční zákazníci hradí náklady související s přepravou, cly a daněmi za zboží, které má být vráceno nebo vyměněno.

Pro jistotu doporučujeme použít certifikovanou doručovací službu a uschovat potvrzení o odeslání zboží. Pokud budeme muset doplácet poplatky za doručení Vašeho balíčku, můžeme odečíst tuto částku od sumy, kterou Vám budeme vracet.

Dokud k nám Váš balíček nedorazí, jste za něj odpovědní Vy.  Nepřebíráme odpovědnost za zboží, které se ztratí nebo poškodí na zpáteční cestě k nám.

Veškeré vrácené zboží musí být v původním stavu. Pokud tomu tak nebude, nejsme povinni zboží převzít. Pokud dojde ke snížení hodnoty zboží, způsobenému Vaším jednáním, může být navrácená částka úměrně tomu redukována.

Poté co při splnění veškerých podmínek obdržíme Vámi navrácené zboží, případně doklad o jeho vrácení – určující je dřívější termín –, vrátíme Vám peníze za nákup do 14 dnů.

Peníze vrátíme na Vámi uvedený účet a po provedení finanční operace Vám zašleme potvrzující e-mail.

Krátce poté bude vrácená částka připsána na Váš účet, což simůžete zkontrolovat ve svém internetovém bankovnictví nebo přímo u své banky.

Žádáme proto o uvedení jména majitele účtu, čísla účtu, IBAN a SWIFT.

Tyto údaje naleznete na výpisech ze svého účtu, nebo si je vyžádejte od banky.

Potřebujete-li asistenci nebo máte-li jakékoliv otázky, můžete nás kontaktovat níže uvedenými způsoby a my Vám s vracením zboží poradíme.

Pošlete nám e-mail: ahoj@monobrand.cz

Zavolejte nám: +420 601323856

Napište nám: Monobrand s.r.o., Returns & Refunds, Pod Pekárnami 338/12, CZ – 190 00

Praha 9-Vysočany.

PLATBY

U Monobrand s.r.o. můžete platit předem, v hotovosti nebo bankovním převodem. Vaši objednávku zpracujeme ihned, jakmile obdržíme Vaši platbu na náš bankovní účet. Pokud Monobrand s.r.o. neobdrží potvrzení o přijetí platby během 10 pracovních dnů, vyhrazuje si Monobrand právo objednávku zrušit.

Po přijetí platby objednávku zpracujeme. O stavu objednávky budete informováni e-mailem, jehož obsah bude záviset na tom, jestli jste zvolili doručení zboží nebo jeho osobní vyzvednutí. Pokud jste si objednali více produktů v rámci jedné objednávky, můžete dostat více e-mailů.

DORUČENÍ

Zboží si můžete koupit a vyzvednout na pobočkách Monobrand, nebo si je nechat doručit do vlastních rukou. Zde naleznete veškeré potřebné informace týkající se doručení a vyzvednutí produktů.

Vyzvednutí produktů na pobočce

Produkty si můžete zdarma vyzvednout v našem showroomu na adrese Pod Pekárnami 338/12, CZ – 190 00 Praha 9-Vysočany. Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, upozorníme Vás e-mailem. Před vyzvednutím objednávky proto vyčkejte na toto upozornění. Pokud byste chtěli, aby Vaši objednávku vyzvedl někdo jiný, prosíme, abyste nás na tuto skutečnost upozornili předem. Vyzvedávající bude muset v tom případě předložit číslo objednávky a platný průkaz s fotografií.

Přeprava

Monobrand využívá nejlepší dopravce, takže Vaše objednávka se k Vám dostane včas. Vaši zásilku doručí námi vybraný dopravce, některé zásilky vyžadují Váš podpis.

Dodací lhůty se liší v závislosti na zvolené doručovací adrese, dostupnosti vybraného zboží a denní době, kdy jej objednáte.

Náklady na přepravu

Náklady na přepravu se liší v závislosti na hmotnosti a rozměrech Vámi vybraných produktů. Pokud se rozhodnete pro zaslání konkrétního produktu, náklady na přepravu budou vyčítány a uvedeny na faktuře.

Jakmile produkt opustí náš sklad, zašleme Vám e-mail s upozorněním. V tomto e-mailu bude uveden název dopravce, číslo zásilky a datum doručení. Na stránkách dopravce můžete zásilku po zadání jejího čísla sledovat.

Dodací lhůta

Naše standardní dodací lhůta je 1–3 týdny v závislosti na tom, jestli je zboží na skladě, nebo jestli ho bylo třeba objednat. V případě produktů, které nejsou na skladě nebo je třeba je objednávat, může trvat další 2–4 týdny, než jsou naskladněny a připraveny k vyzvednutí nebo odeslání.

Doručení v rámci České republiky trvá zpravidla 4–6 pracovních dnů poté, co si produkty převezme dopravce . Do dodací lhůty jsou započítány pouze pracovní dny. Státní svátky a období